Jumaat, 14 Disember 2012

✫ CEREWET + KEBUDAK-BUDAKAN + MANJA + TAKLEY BERDIKARI ✫

Assalamualaikum dan salam sejahtera uolls . Sebenarnya benda nie dah lama meng'hantui' aku . Mak aku , family aku n kadang-kadang kawan aku ada cakap benda nie kat aku .
Diorang cakap aku nie CEREWET ! KEBUDAK-BUDAKAN ! MANJA ! TAKLEYY BERDIKARI !
Aku pon merenung la sendirian , betol kew aku camni ?
haha . in fact benda nie memang betol pom . tapi aku menyatakan kenyataan yang telah nyata itu untuk tidak dinyatakan di kenyataan ini . haha !

Benda pertama yang paling-paling boleh dikatakan aku nie cerewet ialah , jeng jeng jeng  :
Aku kalau pergi makan kat mana-mana aku akan pastikan kat tempat aku nak makan tue ada SABUN ! kalau takde , aku akan makan tanpa menggunakan tangan , iaitu dengan menggunakan sudu . haha .
sebab aku memang alergic kalau takde sabun , sebab ? 
bila kita makan , tangan kita akan terlekat bau-bauan yang tidak menyenangkan . that's why lae .
sampai ada satu masa tue aku ngan family gie antar  akaq aku yang nak sambung study . kitowang gie makan kat kedai . kat kedai tue takde sabun , aku ape lagy . menggelabah and ase cam tak lengkap .
mak aku cakap camni kat aku " kau nie laen kali taklehh ikot owang  nak gie jalan mane-mane ."
Ohhh . janganlah :)

Kebudak-budakan pulak ? 
Mak aku cakap aku nie lebih 'budak' dari bapak segala budak .
sedih ouh ! 
aku nie jenis cam takleyy bergantung kat diri aku sendiri . aku buat keja sowang-sowang semua tak menjadi 
haha .

Manja ::
aku nie memang jenis manja , aku and adik-adik bawah aku semuanya menurun jadi manja . haha

okey lahh ..
itu aja donggggg ! 

bye sayang :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:) ~RiNgaN-rInGaNkAn La TaNgaN tUk KoMen~ (: